by Guillaume de Machaut (c1300 - 1377)
J'am miex languir en ma dure dolour
Language: French (Français)
J'am miex languir en ma dure dolour Et puis morir, s'Amour le prent en gré, Qu'avoir mercy, se ce n'est à l'onnour De vous, dame, que j'aim sans fausseté; N'oncques en moy n'ot autre volenté Ne ja n'avra, pour peinne que j'endure, Et me fussiés ce mille fois plus dure. Comment que j'aie en tristece et en plour Langui lonc temps par vostre cruauté Et que plus loing soie de jour en jour De la merci que j'ay tant desiré, Mais ne lairay pour ce qu'en loyauté Ne vous aimme seur toute creature, Et me fussiés ce mille fois plus dure. Pour ce vous pri, dame, qui este flour De tous les biens et de toute biauté Et qui avés en grace et en valour Et en plaisant maintieng tout sormonté, Que vous daingniés avoir de moy pité, Que ja vers vous ne penseray laidure, Et me fussiés ce mille fois plus dure.
Text Authorship:
- by Guillaume de Machaut (c1300 - 1377) [author's text checked 1 time against a primary source]
Musical settings (art songs, Lieder, mélodies, (etc.), choral pieces, and other vocal works set to this text), listed by composer (not necessarily exhaustive):
- by Guillaume de Machaut (c1300 - 1377), "J'am miex languir en ma dure dolour" [vocal duet], ballade [text verified 1 time]
Researcher for this text: Emily Ezust [Administrator]
This text was added to the website between May 1995 and September 2003.
Line count: 21
Word count: 153